همچنین خیلی از مشاوران املاک در برخی محلهها هستند که شاید در یک بنگاه به خصوص مشغول به کار نباشند اما با توجه به آشنایی زیادی که به محله دارند، دستی بر آتش مشاوره املاک بردهاند. شاید به همین خاطر بوده که سایت دیوار پنل جداگانهای برای مشاوران املاک مستقل راهاندازی کرده است. این ویژگی که اسمش پنل مشاور است تقریبا اغلب امکانات پنل املاک را دارد ولی در این پنلها خبری از صفحه اختصاصی بنگاه و امکان مدیریت مشاوران نیست چرا که در اصل دیگر بنگاهی در کار نخواهد بود و مشاور خودش همه کاره است. با این تفاوت که مشاور مستقل میتواند با پیوستن به یک بنگاه املاک، امکان مدیریت و نظارت را به رئیس بنگاه که پنل املاک را در اختیار دارد هم بدهد. همین موضوع بود که باعث شد سهم ۲۰درصد پنلهای اختصاصی از آگهیهای منتشر شده در حوزه مسکن به 34درصد در پایان زمستان سال گذشته افزایش پیدا کند و همچنان این روند صعودی است.
علاوه بر مشاوران املاک و بنگاهدارها، این موضوع حتی میتواند به نفع افراد عادی که به دنبال خرید یا اجاره خانه هستند یا صاحبخانههایی که میخواهند ملکشان را بفروشند تمام خواهد شد. چراکه وقتی سهم آگهیهای شناسنامهدار و اطلاعات تایید شده بیشتر شود، با خیال راحتتر میتوان به آگهی دهنده اعتماد کرد. همچنین امکان استفاده از قابلیت زونکن بیشتر و بیشتر خواهد شد.
قابلیت زونکن سایت دیوار یک نقطه اتصال بین مالکان و بنگاهها و مشاوران املاک است. احتمالا شما هم به عنوان یک مالک دلتان بخواهد که یک نفر به جای شما جواب تلفن را بدهد و برایتان مشتری پیدا کند. قابلیت زونکن دقیقا همین کارایی را دارد. اگر از حساب شخصی خودتان آگهی در حوزه املاک چه فروش و چه اجاره منتشر کنید، با گزینه زونکن روبرو خواهید شد که میتوان آن۹ را فعال یا غیرفعال کرد. با فعال کردن زونکن، تمام مشاوران و بنگاهها که با پنل مشاور یا پنل املاک وارد سایت شدهاند میتوانند آگهی شما را ببیند و اگر خواستند شما را در پیدا کردن مشتری کمک کنند. اگر یک مشاور املاک خانه شما را آگهی کند، علاوه بر اینکه به جای شما جواب تماسهای گاه و بیگاه مشتریان را خواهد داد، میتواند از قابلیتهای نردبان استفاده کند تا آگهی شما بیشتر از حالت معمولی در صدر فهرست قرار بگیرد و آمار بازدید آن افزایش پیدا کند. همچنین مشاوران مستقل و بنگاهها با مراجعه به سرویس زونکن میتوانند ببینند کدام صاحبخانهها به دنبال مشاور املاک برای فروش یا اجاره خانهشان میگردند تا با این کار بتوانند فایلهای جدیدی را به فایلهای در اختیارشان اضافه کنند. طبیعتا هرچه تعداد فایلهای یک بنگاه بیشتر باشد، احتمال پیدا شدن مشتری برای یکی از آنها بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/